Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

Tarragona assisteix a París a la presentació de les Ciutats Patrimoni i paradores davant dels principals turoperadors francesos

Avatar photo

L’acte per donar a conèixer l’oferta turística del Grup ha comptat amb la presència de la ministra Reyes Maroto i d’acaldes de les ciutats, entre ells, Pau Ricomà

Aquest dimarts 25 de maig, ha tingut lloc una jornada important per al Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE), que s’ha reunit a París, juntament amb Paradores, amb els principals turoperadors de França en un acte de promoció turística convocat per l’ambaixada espanyola a la capital francesa.

L’acte, que s’ha desenvolupat precisament a l’ambaixada, ha comptat amb la presència de la ministra de Turisme, Reyes Maroto, el president del GCPHE i alcalde de Mèrida, Antonio Rodríguez Osuna, el president de Paradores, Óscar López, i alcaldes de les ciutats, entre ells Pau Ricomà.

Des de París, l’alcalde de Tarragona ha fet incís en la importància del mercat francès, un dels principals mercats emissors de Tarragona, “format per persones amb les quals tenim importants llaços històrics, culturals i d’amistat i que estem desitjant que coneguin les Ciutats Patrimoni i de manera especial, Tarragona”, ha destacat Pau Ricomà.

La delegació ha presentat, davant de 80 turoperadors, agències de viatges i mitjans de comunicació francesos, l’oferta turística del Grup com a destinacions segures i properes, i les oportunitats de les ciutats Patrimoni de la Humanitat i de la xarxa de Paradores, que constitueixen un referent de qualitat en el turisme patrimonial i cultural a Europa.

Els alcaldes i alcaldesses han tingut també l’oportunitat de mantenir una trobada amb l’ambaixador espanyol a França, José Manuel Albares Bueno, i la ministra Reyes Maroto, en què han analitzat les accions a seguir en la promoció de les destinacions a França.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Presentat un estudi d’hàbits de consum i atracció comercial de la ciutat de Reus

Notícia següent

Es presenta la 3a edició del Xarxacústic

Notícies relacionades