Dimecres, 16 d'abril de 2025
És notícia

Retencions a l’AP-7 a Tarragona per un accident: només un carril obert en direcció nord

Avatar photo
Es demana als viatgers que facin servir alternatives si és possible
ap-7 tarragona

Aquesta matí de dilluns ha començat complicat a les carreteres catalanes.

A l’AP-7, a l’altura de Tarragona, s’estan registrant importants retencions a causa d’un accident que ha obligat a obrir només un carril en direcció nord, cap a Barcelona. L’incident ha provocat un embús de trànsit que acumula fins a 3 quilòmetres en aquest tram de l’autopista.

Les autoritats estan treballant per gestionar la situació i restaurar la normalitat al més aviat possible. Els conductors que circulen per aquesta via han estat alertats per les retencions i se’ls recomana precaució i paciència mentre es resol la incidència.

Es demana als viatgers que facin servir alternatives si és possible o que planifiquin els seus desplaçaments amb temps per evitar els temps d’espera.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Salamandra celebra els seus 25 anys amb edicions especials dels seus títols més emblemàtics

Notícia següent
Matrícula oberta a les sortides de senderisme

La Farga de Moles i la Ruta de l’Aigua, noves sortides de senderisme per a sèniors aquesta primavera

Notícies relacionades