Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

Obre avui una nova botiga al Parc Central, la primera d’aquesta cadena a la província

Avatar photo
Aquest nou establiment diversificarà l’oferta de productes que es poden trobar al centre comercial
Parc Central

Ja és oficial. La Casa del Libro inaugura avui la seva nova botiga al Parc Central de Tarragona.

L’empresa, que pertany Editorial Planeta, un dels majors grups editorials del món, compta amb 9 botigues Catalunya, totes elles a la capital catalana. Per això, aquesta inauguració és tan destacada, ja que es tractarà de la primera botiga de la companyia a la província de Tarragona, que se sumarà a la botiga que obrirà també avui a Reus.

Així doncs, amb aquesta obertura, la companyia tindrà presència en plena campanya nadalenca, de fet, a l’octubre ja es van publicar diverses ofertes de feina en portals d’ocupació per poder cobrir les vacants necessàries per a aquestes dues botigues.

La Casa del Libro, diversificarà l’oferta de productes que es poden trobar al Parc Central, el qual actualment no disposa de cap establiment d’aquestes característiques.

casa del libro

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Nova estafa: correus electrònics fraudulents suplantant empreses d’energia

Notícia següent

Creixell incorpora quatre nous agents de la Policia Local i un caporal

Notícies relacionades