Ja és oficial, el nou Family Park, un innovador parc comercial d’última generació, obrirà les seves portes en el segon semestre d’aquest 2025, i ja s’han avançat diverses marques que ocuparan l’espai.
Situat a Tarragona, a l’entrada directa des de l’N-340 i a prop del barri de Bonavista, aquest nou projecte pretén convertir-se en una referència comercial per a la població local i les zones properes.
Tal com ha informat el portal Hi Retail, amb una superfície d’uns 14.000 m² distribuïts en 10 locals, Family Park Tarragona serà un centre comercial pensat per satisfer les necessitats dels clients de proximitat. A tan sols sis mesos de la seva prevista inauguració, el parc ja ha assolit un impressionant 95% d’ocupació. Aquesta ràpida comercialització presagia un èxit rotund un cop obri les seves portes.
El projecte comptarà amb un hipermercat Family Cash de més de 5.500 m², que serà el principal ancoratge del centre. A més, s’incorporaran altres marques de renom com JYSK, Fitness Park, MGI, Joma i All of Home, entre d’altres, amb l’objectiu d’oferir una oferta diversificada i atractiva per a tots els visitants.
Promogut pel Grup Family Cash i amb el disseny a càrrec de Transproject, aquest parc comercial es presenta com una instal·lació moderna i funcional, amb una sola planta que prioritza la comoditat i l’accessibilitat per als usuaris.
Amb una inversió estimada de 14 milions d’euros per part del promotor i 4 milions per part dels operadors, Family Park Tarragona vol consolidar-se com un lloc de referència per a la compra i l’oci a la regió. Un projecte que promet dinamitzar l’economia local i crear noves oportunitats per als habitants de la zona.