L’empresa de mercats obre la licitació per a la cessió de les parades buides del Mercat de Torreforta

Són vuit lots, set per a la venda de productes alimentaris dins del recinte i un local a l'exterior per a activitats complementàries

Una de les parades buides al Mercat de Torreforta. Foto CEDIDA

L’Empresa municipal de mercats de Tarragona ha obert aquesta setmana la licitació per a la cessió onerosa de les parades buides i un dels locals exteriors del Mercat de Torreforta. Es tracta d’un total de vuit lots, set per a la venda de productes alimentaris a l’interior del mercat i un local per a activitats complementàries a l’exterior.

L’Empresa de mercats ha publicat aquesta setmana al perfil del contractant de la seva pàgina web l’anunci i les clàusules de la licitació. L’objectiu és aconseguir la ocupació plena d’un mercat que, en els darrers mesos, ha viscut un important procés de revitalització. Un dels exemples és el propi logo del Mercat, que ha estat renovat per oferir una imatge més actual.

“Recuperar i reactivar el Mercat de Torreforta ha estat prioritari des de l’inici de la nova etapa a l’empresa de mercats”, ha explicat el president d’Espimsa, Dídac Nadal, qui ha recordat que “el nostre objectiu és que el mercat es consolidi com un motor dinamitzador de la vida social del barri, de la mateixa manera que el Mercat Central ho és al centre de la ciutat”.

La cessió d’ús, que s’adjudicarà per concurs públic, té una durada de 5 anys, prorrogables de cinc en cinc, previ acord de les dues parts, i unes condicions econòmiques molt assequibles amb un cànon anual que va dels 300 als 750 euros per any. La prioritat de l’empresa de mercats és que les parades buides acullin activitats i productes que ara mateix no hi són, com una fleca, conserves, pesca salada, verdura, etc.

Totes les persones interessades poden presentar la documentació (que trobaran al perfil del contractant de la pàgina web d’Espimsa www.espimsa.cat) durant els propers quinze dies naturals. Més enllà de l’activitat comercial es valoraran altres aspectes com la qualitat, proximitat, innovació, qüestions estètiques o el fet que s’ofereixin productes ecològics o artesanals.