La Diputació de Tarragona engega una campanya per promoure el comerç de proximitat i els productes locals

Avatar photo

Aquesta iniciativa s'emmarca en el seguit de mesures de la institució per reactivar l'economia arran de la pandèmia de Covid-19

Cartell d’anunci de la nova campanya de la Diputació de Tarragona, “Per tu i per mi, ara compra d’aquí”. Foto CEDIDA

Amb l’eslògan ‘Per tu i per mi, ara compra d’aquí’, la Diputació de Tarragona enceta una campanya institucional per promoure el comerç de proximitat i els productes locals entre la població de la demarcació. Aquesta iniciativa està impulsada per l’àrea de Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria de la Diputació, i s’emmarca en el seguit de mesures de la institució per reactivar l’economia arran de la pandèmia de Covid-19.

En concret, la campanya preveu sensibilitzar la ciutadania perquè compri en els petits establiments i als mercats municipals i setmanals, atesa la seva importància pel teixit comercial dels pobles i ciutats. Al mateix temps, promou els productes agroalimentaris de proximitat del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.

La campanya es difondrà en diferents mitjans de comunicació (TV, ràdio, diaris i revistes, xarxes socials…), i inclou una pàgina web específica (www.dipta.cat/compradaqui) que aglutina la informació més rellevant sobre la campanya i que, en una següent fase, servirà de directori dels petits comerços de la demarcació que hi vulguin estar per reforçar la seva presència en el món digital i potenciar així el seu posicionament.

La web també permet descarregar lliurement els cartells i els bàners de la campanya, per tal de visibilitzar-la als establiments i altres indrets estratègics.

“Ara més que mai, hem de recuperar la vida als petits comerços dels pobles i ciutats, que són una peça clau de l’economia local”, assenyala el diputat delegat d’Ocupació i Emprenedoria de la Diputació de Tarragona, Francesc Barbero.

Segons afegeix, la campanya ‘Per tu i per a mi, ara compra d’aquí’ “ha de contribuir a aquest objectiu d’enfortir el teixit comercial de les nostres comarques, dins del pla que a la Diputació vam encetar fa mesos per pal·liar els efectes de la Covid-19 a la nostra societat i afavorir la represa econòmica al territori”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La prohibició de trobades de més de 10 persones no afecta a les manifestacions

Notícia següent

Troben el cos d’una dona a l’aparcament del Pallol de Reus

Notícies relacionades