La CET no recollirà més trucades que demanin cita ni fer consulta pels CAP de Torreforta i Bonavista

També es deixarà de fer perquè es confia que amb les mesures que es posaran en marxa durant els pròxims dies, el col·lapse telefònic es relaxarà

Una representació de la Plataforma per una Salut Pública i de Qualitat 100x100 s’ha reunit al CAP Torreforta – La Granja amb el director del centre, Carlos Aguirre. Foto CEDIDA

Per evitar conflictes de confidencialitat, la Coordinadora d’Entitats de Tarragona no recollirà més trucades que demanin cita al CAP de Torreforta – La Granja ni pel CAP de Bonavista.

També es deixarà de fer perquè es confia que amb les mesures que es posaran en marxa durant els pròxims dies, el col·lapse telefònic es relaxarà. Les solucions previstes per la problemàtica de les línies telefòniques són: l’habilitació d’un canal de WhatsApp, el qual ja s’ha provat en varis CAP i que segurament s’iniciarà el dijous vinent. I abans del 15 d’agost, possiblement, ja s’ampliaran les línies telefòniques que arribaran a 30 i es crearà un registre de trucades no ateses.

Visita al CAP

Una representació de la Plataforma per una Salut Pública i de Qualitat 100×100 s’ha reunit al CAP Torreforta – La Granja amb el director del centre, Carlos Aguirre, l’adjunta a la direcció, Eulàlia Colominas, i amb la directora assistencial d’Atenció Primària de l’ICS Camp de Tarragona, Laura Palacios.

La trobada s’ha realitzat per conèixer com s’està organitzant el CAP front aquesta situació, i quines són les mesures previstes. S’ha acordat que la Coordinadora d’Entitats farà difusió de les noves vies per demanar cita, i a la vegada la CET els traslladarà a ells els problemes que poden patir els pacients, i les queixes rebudes, per tal de buscar solucions.