A les portes de la tornada de les semifinals de promoció d’ascens a la segona divisió espanyola, el Club Gimnàstic de Tarragona ha sorprès els aficionats en desplegar penjar una pancarta gegant al centre de Tarragona, en concret a la Rambla Nova. Els granes disputen aquest diumenge a les 19:45 h en el Nou Estadi Costa Durada contra el AD Ceuta qui es convertirà en finalista per la promoció d’ascens. Amb un resultat de 2-2, el Nàstic té l’oportunitat d’or de certificar el seu pasi a la final.
Es tracta de la nova campanya del club per fer-te soci amb preus més assequibles amb un QR:https://tuit.cat/n1geU, que et redirigeix en aquesta última campanya. La pancarta envoltada de signes granes porta com a lema “Mai havia tingut tant de sentit crear aquest Hypermotion”. Fent referència a la paraula anglesa “Hype”, el club vol esperonar als nastiquers amb aquest “bombo/promoció” per l’ansiós ascens. En la mateixa línia Hypermotion és el nom que rep l’actual segona Divisió espanyola en què el Nàstic solament està a tres finals.
Les xarxes no han tardat a fer-se ressò en la participació de jugadors en el vídeo promocional com David Concha, Marc Fernández, Alex Tirlea, Dani Parra, o el mateix entrenador Dani Vidal que amb un to humorístic fa una crida a tots els nastiquers a aconseguir que aquest diumenge el Nou Estadi Costa Daurada es converteixi en un infern pels africans.
— NÀSTIC DE TARRAGONA (@NASTICTARRAGONA) June 5, 2024
En aquest dimecres 5 de juny, el Club Gimnàstic ha obert les portes a la Preferent Superior. Actualment queden en tot el camp 1200 entrades obertes al públic sigui mitjançant la web oficial o en la compra en les mateixes oficines del club.
Tant l’equip grana com AD Ceuta van acordar el preu de 15 € en la zona visitant. Esla africans compten amb 290 entrades en l’espai assignat per ells entre Preferent Inferior i Gol Mar.