El Ball Parlat de Dames i Vells desborda Bonavista 

S'ha hagut d'adaptar una tercera funció per poder atendre a les cues de gent que volia veure l'obra

22 de setembre de 2024 a les 14:13h

El Ball Parlat de Dames i Vells ha estat un èxit rotund a Bonavista. Inicialment, s'havien programat dues funcions, a les 11 i a les 12 del matí, però davant la gran afluència de públic, l'organització ha decidit afegir una tercera funció per poder atendre tots els assistents.

Aquest espectacle, que combina teatre i dansa, s'havia de realitzar a l'aire lliure a la rambla de Bonavista, però les previsions de pluja han obligat a traslladar-lo a l'interior del Centre Cívic.

El Ball Parlat de Dames i Vells és una representació que sol tenir cabuda a les festes tradicionals de Tarragona. Inclou personatges que interpreten escenes còmiques i satíriques, sovint amb un missatge social, mentre que els ballarins acompanyen l'acció amb danses tradicionals. La combinació d'humor i música fa que sigui una activitat molt esperada en les festes de la localitat.