Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

39 persones evacuades per una alarma de fuita de gas en un bloc de pisos de Tarragona

Avatar photo
L’avís s’ha rebut a les 00.12 hores, alertant els serveis d’emergència de la possible presència de gas en un edifici de la zona
bombers

Aquesta nit, els Bombers de la Generalitat han treballat en un incident relacionat amb una alarma de gas al carrer Menorca de Tarragona. L’avís s’ha rebut a les 00.12 hores, alertant els serveis d’emergència de la possible presència de gas en un edifici de la zona.

Fins a tres dotacions de bombers s’han desplaçat immediatament al lloc dels fets, on es va poder comprovar, que realment no existia una fuita, sinó que en un dels pisos, hi havia tres persones cuinant, afectats per la mala extracció d’una campana, segons ha informat ACN. Posteriorment, s’han dut a terme tasques de ventilació i s’han utilitzat detectors per mesurar la concentració de gas a l’edifici.

Durant l’operació, 39 veïns han estat evacuats per precaució, i tres d’ells, els del pis afectat, han requerit atenció mèdica. Els afectats han estat atesos pel Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), i traslladats a l’hospital.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tàrrega s’integrarà dins la Xarxa d’Espais de Memòria Democràtica

Notícia següent
La cònsol major d'Encamp, Laura Mas, i altres participants amb el plat commemoratiu

Encamp reparteix 2.000 racions d’escudella per Sant Antoni

Notícies relacionades