Tarragona és una de les ciutats més brutes d'Espanya

27 d'abril de 2023 a les 10:33h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Tarragona és una de les ciutats més bruta de l’Estat segons una enquesta que l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha dut a terme a 6.853 ciutadans i ciutadanes d’una setantena de municipis. En concret, els veïns i veïnes donen a Tarragona una puntuació de 42 sobre 100. Els excrements de gossos, la brutícia al voltant dels contenidors i els grafitis són els principals motius de queixa.

L’enquesta ha revelat que una de cada tres persones suspèn la neteja urbana a Tarragona. Això la converteix en una de les ciutats més bruta d’entre la setantena de ciutats que participen en l'enquesta.

Els veïns i veïnes han puntuat una dotzena d’aspectes relacionats amb la neteja. Les pitjors qualificacions s’han atorgat a la presència excessiva d’excrements de gos a les voreres i de grafitis a la via pública, i a la brutícia que generen els botellots.

L’OCU ha demanat als consistoris que incrementin les tasques de neteja i que facin un major control dels excrements canins. De fet, l'informe assenyala assenyalat que el nombre de multes per no recollir els excrements de gos és anecdòtic i ha advertit que a la majoria de les ciutats es considera una falta lleu.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit