Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Una part de Tarragona es va tenyir ahir de blanc, quan el parc natural de Els Ports, a les Terres de l'Ebre, va rebre una forta nevada.
La neu va arribar ahir a primera hora de la tarda, igual que als Pirineus, seguint la baixada de les temperatures i l'augment d'humitat.Deunido, els ports@SergiLoras @eltempsTV3 @TomasMolinaB @Canal21Ebre @canalte @alcantara_alb @enricagud @Vakapiupiu @aguaitacat @eloicordomi @gemmapuigf @SergiLoras @lasextameteo @btveltemps @aquilatierratve @cat_meteo @meteocat @Monica_Usart @SoniaPapell @XFreixes pic.twitter.com/szoDKteuNk
— Joel (@joelduraports) January 30, 2025
La cota de neu se situa entre els 1.000 i 1.200 metres i hauria d'acabar entre aquesta nit i la matinada. Es preveu que el divendres desapareguin els núvols. Així i tot, la neu podria tornar el dissabte a la mateixa zona.
Amb la imatge del radar s'observa precipitació feble a punts de l'extrem sud i al vessant nord del Pirineu. Als punts més alts dels Ports la precipitació és en forma de neu (vídeo de @joelduraports). pic.twitter.com/sn7IUlotaW
— Meteocat (@meteocat) January 30, 2025