Dimarts, 29 d'abril de 2025
És notícia

L’Ajuntament de Tarragona recull en un portal les activitats d’estiu

Avatar photo
La ciutadania té al seu abast l’oferta de lleure educatiu que proposa el consistori i la resta d’entitats de la ciutat
Avui, dimecres 15 de maig, l’Ajuntament de Tarragona, a través de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET) obre el portal web estiu.tarragona.cat que recull les activitats d’estiu que es duen a terme a la ciutat aquest 2024 adreçades a infants i joves (des dels zero fins als 22 anys).
Amb aquest recull es vol facilitar que la ciutadania tingui a l’abast tot el ventall d’activitats que es genera tant des de l’Ajuntament de Tarragona com per part d’associacions, entitats, centres educatius, i empreses de lleure, esportives, formatives i educatives de la ciutat. El portal inclou un cercador que fa el cribratge del tipus d’activitat: lleure, esports, art, tecnologia,  sostenibilitat i descoberta.
El nou portal té la voluntat d’esdevenir un projecte compartit entre el consistori, el teixit associatiu de la ciutat que participa i la ciutadania amb la finalitat d’oferir una proposta de lleure educatiu equitatiu i inclusiu.
Totes les entitats (Associacions de Famílies d’Alumnat, escoles, esplais i agrupaments de la ciutat) que ho desitgin poden formar part d’aquest recull i anunciar la seva oferta de lleure educatiu adreçant-se al següent web: [email protected].
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Cervera celebra la tradicional Diada de Sant Isidre

Notícia següent

El Saló Sakura Matsuri torna a Sabadell aquest cap de setmana

Notícies relacionades