Tarragona es queda sense un Mercadona clau per una reforma que marcarà un abans i un després

El local estarà tancat fins al pròxim 25 de maig, quan reobrirà ple de novetats i sorpreses

13 d'abril de 2026 a les 19:17h

Mercadona ha iniciat el 2026 amb una gran llista de novetats arreu del país que a poc a poc estan arribant a Tarragona. En primer lloc van confirmar que en els pròxims mesos canviaran el servei de peixateria per productes envasats al buit i també estan instal·lant màquines de cafè per captar nous clients. Tot i això, la cadena de supermercats ha tancat temporalment el local situat a tocar de la carretera N-340 a Cambrils per dur a terme una reforma sense precedents a la província. 

Tal com ha informat el Diari de Tarragona, Mercadona va tancar les portes temporalment aquest passat dissabte 11 d'abril per iniciar unes obres que convertiran el local en la primera botiga amb el model T9 de la zona. Els treballs per implementar aquest nou concepte van començar el mes de gener, però serà ara quan es durà a terme una reorganització acurada de l'espai per facilitar les tasques dels treballadors i millorar l'experiència dels clients

El concepte de 'Botiga T9' vol transformar els supermercats en espais més oberts i àgils

Principalment, Mercadona busca optimitzar tots els processos que tenen lloc a l'interior dels supermercats, per la qual cosa volen provar sort amb una distribució més intuïtiva dels productes. Per això, el local situat a tocar de l'N-340 a Cambrils comptarà amb tota la secció de congelats en un sol passadís, sense importar si es tracta de carn, peix o verdures. D'altra banda, els productes de refrigeració també s'ubicaran tots junts amb la intenció de crear un espai més net. 

Pel que respecta als passadissos també rebran una ampliació important respecte a l'estat actual. A més, aquests també adoptaran una disposició més lineal amb la intenció de minimitzar els desplaçaments dels clients i els mateixos treballadors durant les reposicions. 

El concepte de 'Botiga T9' també comptarà amb un Obrador Central on estarà present tota la pastisseria, plats preparats o els productes de forn en un mateix espai. A més, també es destinarà una part important del local pels productes frescs, on es localitzaran tots els processos de tall, cocció i envasat. D'aquesta forma, el Mercadona de Cambrils continuarà tancat per reformes fins al 25 de maig, quan tornaran a obrir amb una disposició única a la província que podria marcar un abans i un després al món dels supermercats.