Dijous, 6 de febrer de 2025
És notícia

Tarragona acollirà un dels vaixells de Fernando de Magallanes per temps limitat

Avatar photo
Les entrades per a adults tenen un preu de sis euros i els nens d’entre 6 i 10 anys hauran de pagar tres euros
vaixell-fusta-caravela
FOTO: Getty Images

El Port de Tarragona és un dels més importants del Mediterrani i és habitual que luxosos vaixells estiguin atracats a les seves aigües. Igualment, les embarcacions històriques també tenen el seu protagonisme i a partir del 23 de gener es podrà visitar el Nao Trinidad, la rèplica d’un dels vaixells de Fernando de Magallanes.

El mític explorador portuguès va ser un dels primers a travessar l’oceà Atlàntic i aventurar-se al Pacífic. Tal com ha anunciat el Diari de Tarragona, la Nao Trinidad arribarà a Tarragona després de tres anys surant per aigües de Nova York, Miami o Puerto Rico.

El Nao Trinidad estarà disponible al Port de Tarragona des del 23 de gener fins al 2 de febrer

La rèplica del vaixell convertit en museu flotant es podrà visitar de 10 a 18 hores del 23 de gener al 2 de febrer. Les entrades per a adults tenen un preu de sis euros i els nens d’entre 6 i 10 anys hauran de pagar tres euros. A més, per fomentar la funció educativa i cultural, existeix la possibilitat d’un pack familiar per 15 euros que inclou les entrades per dos adults i tres nens.

El Port de Tarragona serà el primer del país que visitaran i seran els mateixos tripulants els que mostraran els secrets del vaixell. A més, la coberta està equipada amb diversos panells explicatius que creen una experiència immersiva dins de l’històric vaixell.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El 16,7% de la població d’Andorra és d’altres nacionalitats, duplicant-se en els darrers anys

Notícia següent

L’Ajuntament de Mataró comença la construcció del nou Centre d’Acollida d’Animals de Companyia

Notícies relacionades