Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
L'Ajuntament de Tarragona, amb la voluntat de prioritzar la seguretat ciutadana, ha decidit suspendre totes les activitats de les festes de Santa Tecla previstes per avui divendres a causa de les fortes pluges i les dificultats de mobilitat associades.
A més aconsella en els seus perfils a les xarxes socials que els ciutadans no pugin a pisos superiors, que no es deixin a patis o jardins, objectes que la pluja pugui arrossegar i que s'eviti circular, amb especial atenció als passos soterrats, rieres i zones fàcilment inundables.
Per estar al dia de les cancel·lacions podeu seguir el perfil oficial de les festes de Santa Tecla on minut a minut s'anirà informant de la situació.
#AVÍS | ⚠️ Amb precipitacions intenses, extremem les precaucions.
???? A casa: pugeu a pisos superiors. No deixeu a patis o jardins objectes que la pluja pugui arrossegar.???? Eviteu circular, passos soterrats, rieres o zones inundables.Tots els consells: https://t.co/PR0D7U5k00 pic.twitter.com/LAfzpTd9Ff— Ajuntament Tarragona (@TGNAjuntament) September 23, 2022