Diumenge, 26 de gener de 2025
És notícia

El subdelegat del Govern a Tarragona, satisfet per l’aprovació de la xarxa elèctrica tancada

Avatar photo

Santiago Castellà valora molt positivament l'aprovació que permetrà augmentar la competitivitat de les empreses en reduir els costos energètics

Com ben bé saben, el Consell de Ministres del Govern d’Espanya va aprovar ahir el Reial Decret que desenvolupa el procediment per establir xarxes de distribució d’energia elèctrica tancades, destinades a polígons industrials, que permetran augmentar la competitivitat de les empreses en reduir els costos energètics.

Davant d’aquesta important notícia, cabdal per al desenvolupament econòmic de la nostra província, el subdelegat del Govern a Tarragona, Santiago Castellà, vol manifestar la seva plena satisfacció alhora que recorda que va ser la llavors Ministra Reyes Maroto qui va donar l’any 2018 el seu suport a la iniciativa.

Una mesura que fou materialitzada gràcies al treball posterior de Raül Blanco, llavors secretari general d’Indústria del ministeri, qui ens visità el 2022 per entrevistar-se amb el sector industrial provincial i creà un grup de treball que finalment ha permès l’aprovació per Reial Decret.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
pago-tarjeta-emt-valencia

Jordi Sendra proposa que es pugui pagar amb targeta el bus municipal

Notícia següent

Ara Reus proposa la instal·lació de lavabos públics en diversos punts de la ciutat

Notícies relacionades