Avui s’ha fet el darrer debat de les eleccions per a les municipals del pròxim 28 de maig al TAC 12. Tots els alcaldables a les eleccions, PSC, ERC, Junts, Ciutadans, PP, Cup, Podem i també VOX, han acudit a aquest debat on han parlat de serveis, espais buits, el Poum, habitatge i seguretat.
Viñuales (PSC) ha recalcat que “el bus és el mitjà més democràtic que hi ha, i que tenim a la ciutat. L’intercanviador de Battestini és un projecte per millorar freqüències. Gastar-se 2,5 milions d’euros en busos d’Hidrogen, però que no tenim assegurat l’ús ‘Hidrogen Verd… no és sostenible”. El socialista proposa el bus gratuït, millorar freqüències i no contaminar tant. Amb això, Sendra (Junts) ha parlat de poder pagar amb targeta als busos municipals.
El debat s’ha mantingut en la línia de la resta de debats de tota la campanya i una cosa diferent ha sigut el minut final del Sendra on ha explicat que l’Artur Mas l’havia trucat per donar-li suport i ho agraeix.
Sobre el pacte pel català, Sendra ha dit que “el sr. Ricomà no en vol saber res del pacte pel català que li he proposat ni de reactivar l’agenda independentista i no amagar l’estelada a partir de dilluns”.
També ha esmenat que “ERC vol un tripartit amb els Comuns i la CUP i això condemna a 4 anys més a un govern que governi per uns quants”. L’alcaldable ha fet una crida a votar a Junts per fer el “sorpaso” i així evitar un tripartit entre ERC, CUP i Comuns, perquè “l’única opció contra l’aturada que pateix la nostra ciutat és Junts”, ha afegit.