Salou posa en marxa un directori online de comerços i empreses del municipi

'Compra Salou' vol reactivar el teixit empresarial del municipi

L’àrea de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament de Salou ha posat en marxa la iniciativa ‘Compra Salou’, un directori propi d’establiments comercials i d’empreses del municipi, que dona a conèixer els establiments que fan servei a domicili i tenen comerç electrònic, per tal que la ciutadania salouenca pugui fer les seves compres als negocis de proximitat, des de casa. El web es pot consultar al següent enllaç: https://comprasalou.com/

L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha assegurat que “és necessari posar a l’abast de la ciutadania la compra de proximitat sense haver de sortir de casa”. Així, “en qualsevol moment, pot tenir l’opció de fer les seves compres, mantenint les màximes garanties higièniques i de seguretat”.

Per la seva banda, el regidor de Dinamització Econòmica, Hèctor Maiquez, ha explicat que “aquesta iniciativa pretén aprofundir en dos aspectes que considerem fonamentals pel present i el futur del comerç local: el foment de la compra de proximitat, i la transformació tecnològica i digital”.

El portal compta amb diverses categories de cerca, segons el tipus de producte o servei que s’ofereix als establiments: alimentació; restauració; serveis; moda i regals; bellesa i benestar; i altres.

Els comerços compten amb una fitxa pròpia, amb fotografies; un petit text explicatiu de l’establiment; l’horari d’atenció a la ciutadania; la pàgina web; el correu electrònic; i els telèfons de contacte; entre d’altres qüestions que es poden consultar. També s’especifica el tipus de pagament que s’hi permet: en efectiu i / o amb targeta.

La llista de comerços es pot visualitzar en format llista, així com a través d’un mapa il·lustratiu del municipi.

El portal inclou, també, un servei de transport i de repartiment a domicili, a disposició dels establiments de Salou, a un preu reduït de 2 euros, per comanda, gràcies a la col·laboració amb l’empresa salouenca Mail Boxes Etc. Aquesta anirà a buscar els paquets a cada establiment. Les comandes hauran d’empaquetar-se en una caixa tancada i amb una etiqueta amb l’adreça i telèfon del client. També s’inclourà la informació de la botiga (telèfon i persona de contacte).

Cal dir que l’àrea de Dinamització Econòmica es farà càrrec del pagament dels 1.000 primers lliuraments que es facin.

Com inscriure-hi un negoci?

Per poder inscriure-hi un negoci, el portal inclou un formulari per crear un compte nou a la pàgina web, indicant: nom, cognoms, nom d’usuari, correu electrònic i contrasenya. S’hi pot accedir a través del següent enllaç: https://comprasalou.com/login/

En casos posteriors, un cop ja es tingui el compte creat, es pot entrar, indicant correu electrònic i contrasenya, a través del mateix enllaç.

A més, aquells comerços que vulguin adherir-se al servei de repartiment a domicili, hauran d’enviar un correu electrònic a [email protected]

La ciutadania també pot posar-se en contacte amb el departament de Dinamització Econòmica per fer consultes diverses, a través del formulari de contacte que incorpora la pàgina, on caldrà escriure nom i cognoms, correu electrònic, i el missatge que es vol comunicar, al següent enllaç: https://comprasalou.com/contacte/