Salou posa en marxa un nou servei d’atenció a la plataforma WhatsApp

Per utilitzar aquest canal, és necessari guardar el contacte a l'agenda (644 276 388), i escriure 'hola' a través de WhatsApp

El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha creat un nou servei telemàtic d’atenció als residents i visitants, a través d’un xatbot, disponible a la plataforma de missatgeria WhatsApp.

Per poder fer servir aquest nou canal de comunicació amb el Patronat Municipal de Turisme és necessari guardar el contacte a l’agenda (644 276 388), i escriure “hola”, a través de WhatsApp.

Aquest servei implementa una estructura de menús, que classifica la informació per temes, i permet a les persones usuàries accedir a la informació d’interès, d’una manera autònoma i desatesa.

Es pot trobar informació sobre Salou i els indrets que es poden visitar i els serveis existents; sobre com planificar un viatge al municipi; informació d’interès i d’emergències; l’agenda d’activitats; consultes professionals i les preguntes més freqüents, entre d’altres. A més, aquest xatbot permet realitzar consultes directes específiques, que seran ateses pel personal del Patronat.

L’alcalde i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, ha manifestat que “aquesta iniciativa forma part del conjunt d’accions que realitzem des de l’Ajuntament i el Patronat per convertir Salou en una ciutat smart”.

Per la seva banda, el regidor de Serveis Generals i Noves Tecnologies, Jesús Barragán, ha explicat que “aquesta eina permet a la ciutadania i als visitants fer consultes, d’una manera més àgil i directa, i sense haver de desplaçar-se fins a les oficines”.

Paral·lelament, aquest sistema de comunicació també permetrà l’enviament de missatges SMS a la ciutadania, per informar, a les persones registrades, d’esdeveniments, avisos, o notícies que siguin d’especial interès.

Cal recordar que, recentment, l’Ajuntament de Salou, a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), també va posar un altre xatbot en marxa (644 742 702), per realitzar consultes sobre serveis, gestions i tràmits. D’aquesta manera, la corporació avança en els projectes de millora de l’atenció en qualsevol canal, adaptant-se a les noves realitats socials.