La Ciutat de Tarragona

Salou denuncia greus “irregularitats administratives” en el TramCamp

Pere Granados defensa optar per un altre sistema “més modern, funcional, integrat i compatible amb el paisatge i la vida social”

Arran de les declaracions i comentaris sobre la implantació del tramvia del Camp de Tarragona, l’alcalde de Salou, Pere Granados, ha volgut sortir al pas per fer una sèrie d’aclariments.

Pere Granados ha volgut remarcar que Salou mai s’ha posicionat en contra d’un projecte tramviari, com va assenyalar la candidata d’ERC, Raquel Sans, sinó que, per una banda ha advertit que “el que es vol implantar és un sistema obsolet i desfasat per circular en zona urbana”, i que caldria optar per un sistema “més modern, funcional, integrat i compatible amb el paisatge i la vida social de l’espai urbà”.

L’alcalde també destacava sobre les declaracions de la cap de llista d’ERC a Tarragona, que “el més lamentable és el desconeixement que té sobre la realitat del projecte, fent acusacions interessades i fora de context, quan el que hauria de fer, com a diputada que pretén defensar els interessos del territori, és preocupar-se perquè el Govern català, del seu partit polític, que deixi de ser morós i compleixi les seves obligacions amb el municipi de Salou”, en clara referència a l’acord de finançament de les obres d’urbanització de l’Eix Cívic.

Per altra banda, Granados responia també que “sobta que la candidata acusi de posar pals a les rodes quan el seu propi grup polític d’ERC que forma part del Govern de Salou, va defensar i aprovar unes al·legacions al projecte de tramvia, les quals posaven ja de manifest irregularitats en el procediment administratiu amb infraccions a la llei ferroviària que podrien esdevenir nul de ple dret, ja que el projecte bàsic causa impactes rellevants no avaluats, a més d’afectar a terrenys qualificats pel POUM com zona verda”.

Les al·legacions també posen de manifest que el projecte és incompatible amb la connexió del corredor del Mediterrani i amb la línia d’Alta Velocitat Barcelona-Madrid, a més que poc respectuós cap a les propostes d’encaix del projecte a la trama urbana i minimitzar l’impacte; i la necessitat d’executar, en paral·lel, la urbanització de l’espai urbà per on ha de transitar el tramvia.

Mendo

Missatges recents

Atrium Viladecans acaba temporada amb el concert d’Ismael Serrano

El concert del cantautor Ismael Serrano i l'espectacle d'homenatge de la cantant, actriu i ballarina…

5 hores fa

Manresa aprova el Pla d’Acció per a la Transició Agroecològica

El Ple municipal d’aquest dijous ha aprovat per àmplia majoria el Pla d’Acció per a la…

5 hores fa

Tanca una coneguda botiga d’electrònica a Barcelona després de 30 anys

Fnac, empresa dedicada a la venda de productes electrònics i culturals, deixaria l'espai de la…

5 hores fa

Reus inicia les obres de recuperació del Pont dels Calderons i el seu entorn

Aigües de Reus iniciarà aquesta setmana les obres de reparació, recuperació i posada en valor…

6 hores fa

Un estudi de la URV tracta l’exposició de les dones embarassades a químics nocius

La investigadora del Centre de Tecnologia Ambiental Alimentària i Toxicològica (TecnATox) de la Universitat Rovira…

6 hores fa

Junts Reus proposarà al ple adoptar mesures per a l’eliminació de l’amiant a la ciutat

Demà al ple de l'Ajuntament de Reus, el grup municipal de Junts per Reus presentarà…

6 hores fa

Esta web utiliza cookies.