Salou denuncia greus “irregularitats administratives” en el TramCamp

Avatar photo
Pere Granados defensa optar per un altre sistema “més modern, funcional, integrat i compatible amb el paisatge i la vida social”

Arran de les declaracions i comentaris sobre la implantació del tramvia del Camp de Tarragona, l’alcalde de Salou, Pere Granados, ha volgut sortir al pas per fer una sèrie d’aclariments.

Pere Granados ha volgut remarcar que Salou mai s’ha posicionat en contra d’un projecte tramviari, com va assenyalar la candidata d’ERC, Raquel Sans, sinó que, per una banda ha advertit que “el que es vol implantar és un sistema obsolet i desfasat per circular en zona urbana”, i que caldria optar per un sistema “més modern, funcional, integrat i compatible amb el paisatge i la vida social de l’espai urbà”.

L’alcalde també destacava sobre les declaracions de la cap de llista d’ERC a Tarragona, que “el més lamentable és el desconeixement que té sobre la realitat del projecte, fent acusacions interessades i fora de context, quan el que hauria de fer, com a diputada que pretén defensar els interessos del territori, és preocupar-se perquè el Govern català, del seu partit polític, que deixi de ser morós i compleixi les seves obligacions amb el municipi de Salou”, en clara referència a l’acord de finançament de les obres d’urbanització de l’Eix Cívic.

Per altra banda, Granados responia també que “sobta que la candidata acusi de posar pals a les rodes quan el seu propi grup polític d’ERC que forma part del Govern de Salou, va defensar i aprovar unes al·legacions al projecte de tramvia, les quals posaven ja de manifest irregularitats en el procediment administratiu amb infraccions a la llei ferroviària que podrien esdevenir nul de ple dret, ja que el projecte bàsic causa impactes rellevants no avaluats, a més d’afectar a terrenys qualificats pel POUM com zona verda”.

Les al·legacions també posen de manifest que el projecte és incompatible amb la connexió del corredor del Mediterrani i amb la línia d’Alta Velocitat Barcelona-Madrid, a més que poc respectuós cap a les propostes d’encaix del projecte a la trama urbana i minimitzar l’impacte; i la necessitat d’executar, en paral·lel, la urbanització de l’espai urbà per on ha de transitar el tramvia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
ERC

‘Al costat de la gent, al costat de Catalunya’: el lema d’ERC pel 12-M

Notícia següent

Quines piscines podran obrir aquest estiu?

Notícies relacionades