Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
L’Ajuntament de Roda de Berà iniciarà aquest dilluns les obres de millora del sistema de drenatge de la plaça Mediterrani, una actuació destinada a reduir les acumulacions d’aigua i les inundacions que es registren en aquest punt durant els episodis de pluja intensa.
Els treballs tindran una durada prevista d’entre tres i quatre setmanes i responen a les incidències detectades a l’entorn de la plaça i sota el pont de les vies del tren, on la capacitat dels embornals actuals és insuficient per recollir i evacuar adequadament l’aigua superficial.
Nous embornals i millora de la xarxa
Segons la previsió municipal, l’actuació inclourà la instal·lació de nous embornals en punts estratègics, així com la substitució i la millora d’alguns dels elements de captació existents. També es faran les connexions necessàries amb la xarxa de clavegueram i es reposaran els trams de calçada i vorera afectats pels treballs.
Amb aquesta intervenció, el consistori busca millorar la recollida i l’evacuació de les aigües pluvials, reduir els embassaments a la via pública i minimitzar el risc d’inundació dels baixos dels edificis propers, alhora que s’incrementa la seguretat viària i es milloren les condicions de pas dels vianants.
Afectacions puntuals al trànsit
Les obres comportaran afectacions puntuals a la circulació de vehicles. La Policia Local preveu talls intermitents que s’aniran adaptant a l’evolució dels treballs, mentre que l’Ajuntament recomana als veïns estar atents a la senyalització provisional durant tot el període d’execució.