La Revetlla de Sant Joan finalitza amb 13.400 quilos de brossa a Tarragona

Per primera vegada s'ha posat en marxa el nou contracte de manteniment de parc i jardins

24 de juny de 2025 a les 21:14h

L'Ajuntament de Tarragona ha preparat un dispositiu especial de neteja per avui, diada de Sant Joan, per tal d'aconseguir el mínim impacte possible a la ciutat, un any més. Aquest dispositiu que ha recollit 13.400 quilograms de brossa (8.700 de la fracció de resta, 1.500 de cartró i 3.200 d'envasos) i s'han sumat al servei ordinari 36 treballadors en aquest dispositiu que s'ha posat en marxa a les 4.30 hores a la zona de platges i que també ha comptat amb 13 vehicles, 5 escombradores, 1 esbandidora, 1 regador i la pala, així com un vehicle per recollir les fogueres, amb l'objectiu de garantir que tot tornés a la normalitat després de la revetlla.

Aquest dispositiu també ha comptat amb el personal necessari per poder fer la recollida de residus i evitar desbordament de contenidors, així com vehicles de repàs per buidar papereres, retirar residus de fora dels contenidors i els que es trobin a la via pública.

El dispositiu ha permès que els punts detectats amb més brutícia, sobretot les platges, en concret la de l'Arrabassada, com també i les places i els carrers on s’ha celebrat la revetlla amb més afluència quedessin nets des de primera hora del matí.

Així mateix també s’ha dut a terme un dispositiu especial de tres brigades de neteja als parcs i jardins de la ciutat, conformades per un total de 4 a 6 operaris que s’ocuparan de les tasques de conservació, manteniment i neteja dels parcs tant del centre com dels barris.

Aquest reforç és gràcies a la posada en marxa del nou contracte de manteniment de parcs i jardins, el qual inclou com a novetat i millora un reforç en el manteniment i en la neteja dels espais verds en caps de setmana i dies festius. Això suposa una novetat destacada respecte a l’anterior contracte, que només contemplava el manteniment dels espais de dilluns a divendres.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit