Reus es prepara per rebre els visitants d'aquest estiu

01 de juny de 2023 a les 14:12h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Des de Reus Promoció, avui s’inicia amb optimisme la Campanya d'Estiu 2023, que es desenvoluparà en diferents fases, implementant les accions a mesura que avanci l’estiu.

Per a aquesta temporada, les accions s’estan dissenyant tenint en compte les tendències positives d’augment dels visitants de proximitat així com dels visitants estatals i internacionals que estiuegen a la Costa Daurada.

La Setmana Santa va ser un tret de sortida important pel que respecta al flux de persones, i es pot parlar d’una important recuperació de visitants, amb xifres similars a les del 2019 i fent evident l’avançament de la temporada turística estival.

L’objectiu principal  d’aquesta campanya, és allargar l'estada del visitant a la ciutat, fomentar la repetició de visita de dia i seguir potenciant l'arribada de visitants, aconseguint, així, una major quantitat de visites que a l’hora facin despesa a nivell cultural, comercial i de restauració  a la ciutat.

Per aquest motiu, des de la Regidoria de Promoció de Ciutat, s’amplien els horaris d’obertura de l’oficina de turisme i dels equipaments culturals, a fi que els visitants puguin gaudir  d’una  manera més  àmplia i còmoda del  patrimoni de la ciutat.

Totes els entrades als espais es poden comprar directament a la web reusturisme.cat a l’apartat de tiquets.

A partir de l'1 de juny i fins al 30 de setembre, els horaris seran els següents:

Gaudí Centre

De dilluns a dissabtes de 10:00 h a 20:00 h, i diumenges i festius de 10:00 h a 14:00 h

Pavelló 6è de l’institut Pere Mata

De dilluns a dissabtes d'11:00 h a 14:00 h i  de 16:30 h a 18:30 h, diumenges i festius d'11:00 h  a 14:00 h

Campanar

De dilluns a dissabte d'11:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 19:00 h, diumenges i festius de 10:00 h a 14:00 h

Església Prioral Sant Pere

De dilluns a dissabte, de 10:30 h a 13:30 h i de 16:30 h a 19:45 h

Estació Enològica

Divendres d'11:00 h a 14:00 h, i dissabtes de 10:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 19:00 h, diumenges i festius de 10:00 h a 14:00 h

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit