ATENCIÓ | Busquen l'Arnau, un noi de 15 anys desaparegut dissabte a Reus

El noi, que era objecte d'assetjament a l'institut on estudiava, va sortir a passejar el gos i no se'n va saber res més

27 de maig de 2024 a les 11:18h

Arnau Díaz Rosique, de 15 anys, va desaparèixer aquest passat dissabte a Reus quan va sortir a passejar el seu gos i no va tornar a casa.

Segons informa el Diari de Tarragona, el menor va sortir a passejar el seu gos dissabte a les cinc de la tarda i poc després, a les cinc i vint, un veí va trobar l'animal deslligat al replà de casa seva.

Estranyat l'home va avisar els pares del noi que van trobar al mateix replà, al costat de l'ascensor, les claus i el mòbil de l'adolescent. En veure que l'Arnau no tornava a casa la família va avisar els Mossos, que des d'aleshores el cerquen.

Precisament, la família de l'Arnau era coneixedora que el noi havia estat objecte d'assetjament a l'institut on estudiava. El pare, Alex Díaz, afirma que la matinada de diumenge van rebre una trucada on «una veu adolescent preguntava pel seu fill».

Sembla que els Mossos no va poder localitzar el número des d'on es va fer la trucada i sospiten que es tractava d'un mòbil de prepagament. Diumenge, diversos pares i mares de l'institut on estudia l'Arnau van sortir a fer una enganxada de cartells per provar de localitzar-lo.

DEMANEN COL·LABORACIÓ

Des de Mossos i SOS Desaparecidos demanen col·laboració per localitzar l'Arnau, que fa 1,71 cm d'alçada, complexió prima, cabells curts negres i ulls castanys. En el moment de desaparèixer duia un xandall negre, samarreta Adidas blau marí i vambes negres.

Si creieu haver-lo vist o en sabeu qualsevol cosa, sisplau, truqueu al 112.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit