El Reus FC Reddis no jugarà el partit de Copa del Rei contra el Barakaldo per l'accident mortal de Toledo

La RFEF ha decidit suspendre tota la jornada de dimecres de la Copa del Rei, ajornant els 24 partits programats

28 d'octubre de 2026 a les 17:58h
Foto del Reus FC Reddis
Foto del Reus FC Reddis

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L'accident ferroviari que ha provocat la mort de 68 persones i ha deixat desenes de ferits ha desencadenat un terratrèmol nacional en tots els aspectes. Tots els serveis d'emergència estan pendents de l'evolució dels ferits i les tasques de rescat dels cossos que podrien continuar a l'interior dels vagons accidentats. D'aquesta forma, encara que l'accident ha tingut lloc a l'altura del municipi d'Urda minuts abans de les nou del matí, amb el pas de les hores s'han començat a veure les primeres reaccions institucionals. 

Ajuntaments, entitats i múltiples personalitats han expressat el seu condol a les víctimes i les seves famílies. A més, des de la Real Federació Espanyola de Futbol han comunicat a les 12:45 hores que suspenia la jornada de dimecres corresponent a la primera eliminatòria de la Copa del Rei. D'aquesta forma, el Reus FC Reddis no disputarà aquesta nit el seu enfrontament contra el Barakaldo CF, sent un dels 24 partits ajornats. 

68 morts, 15 ferits greus, 53 ferits en nivell groc i molts altres lleus

El duel estava previst per aquest dimecres 28 d'octubre a les 20:30 hores, quan l'estadi Municipal de Reus estava preparat per gaudir d'una nova nit de glòria i il·lusió. Tot i això, després de l'accident entre un AVE i un tren Iryo que ha deixat fins al moment 68 morts, 15 ferits greus, 53 ferits en nivell groc i molts altres lleus, la competició ha decidit correctament que en el dia d'avui l'esport passa a un segon pla. 

Molts dels equips han rebut la notícia mentre viatjaven a les ciutats on s'havien de disputar els 24 partits programats. D'aquesta forma, després de confirmar-se que la jornada de la Copa del Rei quedava totalment suspesa, la RFEF haurà d'informar pròximament quan es produeixen aquests enfrontaments entre els que hi ha un Reus FC Reddis - Barakaldo CF que havia generat una gran expectativa al Baix Camp. A més, el club roig-i-negre ha informat que durant les següents hores s'informarà sobre que passarà amb les entrades adquirides i totes les opcions disponibles. 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit