El Reus FC Reddis va conèixer ahir a la tarda que jugarà l'enfrontament de la segona eliminatòria de la Copa del Rey contra la Real Sociedad el proper dimecres 3 de desembre a partir de les 21 hores. La il·lusió entre els aficionats i els residents del Baix Camp és majúscula i el club roig-i-negre ha tret a la venda les entrades aquest matí.
Des del club reusenc han publicat tres tipus diferenciats d'entrades, dividides en preus per a socis, preus amics socis i preus per a no socis. Les entrades oscil·laran entre els 15 i els 65 euros i els aficionats visitants podran aconseguir la seva entrada fins al 24 de novembre per 45 euros, ja que a partir d'aquesta data els preus augmentaran 5 euros.
L'Estadi Municipal de Reus estarà totalment ple per l'enfrontament contra la Real Sociedad
La visita d'un equip de Primera Divisió sempre és motiu d'alegria i aquesta pot suposar un impuls econòmic molt important pels equips més modests del futbol nacional. Per aquest motiu, des de la directiva del Reus FC Reddis han optat per uns preus que com a màxim assoliran els 65 euros per a no socis. A més, han compartit a través de les seves xarxes socials que cada soci podrà comprar entrada únicament a la seva zona del camp i també han apuntat que els majors de 3 anys hauran de pagar entrada al mateix preu.
La venda d'entrades online s'ha activat al voltant de les 12 hores per a socis i amics de socis. Aquesta avança a bon ritme, per la qual cosa l'Estadi Municipal de Reus estarà totalment ple per una jornada històrica. A més, les entrades pels no socis obriran el 18 de novembre, quan aquestes podrien exhaurir-se en poques hores. Tot i això, la venda física s'obrirà demà 14 de novembre a les 17 hores i també estarà disponible dilluns 17 fins a les 19 hores, on es podrien veure grans cues per aconseguir una entrada pel partit.
