Rescat heroic a la platja del Miracle: Un agent de la Policia Portuària salva un home que s'ofegava

L'home va ser atès amb una hipotèrmia severa, i va ser desplaçat a l'Hospital Joan XXIII

27 de maig de 2025 a les 08:32h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un agent de la Policia Portuària de Tarragona, ha protagonitzat una actuació heroica aquest dilluns a la tarda, salvant un home de 36 anys que s'estava ofegant a la platja del Miracle, a la zona de roques del Fortí de la Reina. Els fets van succeir cap a les 16.30 hores, moment en que es va avisar als equips d'emergències.

Segons ha informat el Diari de Tarragona, l'agent va ser el primer en adonar-se de la situació de la víctima i ràpidament va saltar al mar, aconseguint arribar fins a l'home i ajudant-lo a agafar-se a les roques mentre esperaven els efectius d'emergències.

Quan aquests van arribar al lloc, van rescatar a l'home i el van dur fins a l'embarcació de Salvament Marítim, on va ser atès amb una hipotèrmia severa, i va ser desplaçat a l'Hospital Joan XXIII. Segons el mateix mitjà, l'home hauria perdut el coneixement en el trasllat, però va quedar com un fet aïllat i a hores d'ara la seva vida no corre perill.

El policia que va llançar-se en un primer moment per ajudar a la víctima, també va haver de ser rescatat amb una hipotèrmia moderada, tot i que està estable.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo Miró
Veure biografia
El més llegit