L’Ajuntament d’Altafulla ha anunciat la reobertura oficial de l’Oficina Municipal d’Habitatge, un servei que ja està operatiu des de fa mesos i que fins ara ha estat atenent consultes de manera puntual. Amb les credencials oficials ja obtingudes de l’Agència Catalana d’Habitatge, l’oficina inicia la seva activitat plenament amb la possibilitat de realitzar tràmits importants com les sol·licituds d’ajuts de lloguer per a joves i la inscripció al registre de demandants d’habitatge protegit (HPO) i habitatge assequible.
El regidor d’Habitatge, Àlex Cañas, ha destacat que “és una gran notícia per a la ciutadania d’Altafulla, ja que ara es pot accedir a serveis molt importants, com els ajuts per al lloguer jove i el registre per a habitatges de protecció oficial, que facilitaran l’accés a futures promocions d’habitatge.”
El procés per accedir a aquests serveis serà fàcil i accessible a través de la pàgina web de l’Ajuntament, on es pot demanar hora. Des de l’oficina es proporcionarà tota la informació necessària, així com els requisits i la documentació que cal presentar per a la realització dels tràmits.
L’Oficina Municipal d’Habitatge és un punt d’informació i assessorament tant per a persones joves com per a aquells ciutadans que vulguin ser inclosos al registre de demandants d’habitatge protegit, un requisit indispensable per accedir a les promocions de futurs habitatges. La creació d’aquest registre és un pas fonamental per a la implementació de les polítiques d’habitatge del municipi.
L’Ajuntament d’Altafulla convida a tota la ciutadania a apropar-se a l’oficina i aprofitar aquest servei que té com a objectiu millorar l’accés a l’habitatge per a tothom, amb especial atenció a les persones joves que busquen un habitatge a preus assequibles.
L’Oficina Municipal d’Habitatge està ubicada a l’Ajuntament d’Altafulla, plaça del Pou, 1. Per qualsevol consulta, podeu visitar la pàgina web www.altafulla.cat/habitatge.