Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

El president Illa lliura a Laura Roigé la Creu de Sant Jordi

Avatar photo
La presidenta de la Corporació tarragonina ha tingut paraules de felicitació per les trenta persones i institucions que també han estat distingides amb la Creu de Sant Jordi,

Salvador Illa, president de la Generalitat de Catalunya, ha lliurat a Laura Roigé, presidenta de la Cambra de Tarragona, la Creu de Sant Jordi. “Em sento molt honorada i enormement agraïda. Avui és un dels dies més feliços de la meva vida. No tinc paraules per dir què se sent quan el teu país i demostra d’aquesta manera el seu reconeixement i estima”, ha dit Roigé.

“Com a presidenta de la Cambra de Tarragona aquesta Creu de Sant Jordi és també un reconegut a la tasca imprescindible de les Cambres com a motors de l’economia“.
La presidenta de la Corporació tarragonina ha tingut paraules de felicitació per les trenta persones i institucions que també han estat distingides amb la Creu de Sant Jordi, en un acte que ha tingut lloc al MNAC de Barcelona.

Laura Roigé és des del 18 de desembre de 2017 presidenta de la Cambra de Tarragona. De fet, és la primera presidenta de la Corporació tarragonina d’ençà la seva constitució fa prop de 140 anys. Roigé és una persona amb una trajectòria àmplia dins el teixit associatiu i empresarial de les Comarques de Tarragona. Accedí al Ple de la Cambra de Tarragona l’any 1995 i al Comitè Executiu el 2006. Ha estat vicepresidenta de la patronal Cepta i vicepresidenta i membre del Comitè Executiu de Pimec.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
ple-reus-ajuntament

Reus aprova la revisió del DUPROCIM per garantir una resposta eficient en cas d’emergència

Notícia següent
mostres Museu Morera Lleida

El Museu Morera de Lleida reflexiona entre psicodèlia i tecnologia amb dues noves obres

Notícies relacionades