El PP força un acord per assegurar que aparcar a l’estació del Camp de Tarragona continuï sent gratuït

Pere Lluís Huguet aconsegueix el suport del Parlament per garantir el pàrquing sense cost mentre el PSC hi vota en contra i alerta del col·lapse per la crisi de Rodalies

02 de novembre de 2026 a les 11:45h

El Partit Popular de Tarragona ha aconseguit que el Parlament de Catalunya avali la necessitat d’assegurar l’aparcament gratuït de l’estació del Camp de Tarragona, en una votació en què el PSC s’ha posicionat en contra. La iniciativa, defensada pel diputat Pere Lluís Huguet, s’emmarca en la resposta al caos ferroviari que arrossega el servei de Rodalies.

L'estació, convertida en alternativa per als usuaris

Durant la seva intervenció a la Comissió de Territori, Huguet ha remarcat que la infraestructura no pot ser considerada només una estació d’alta velocitat, ja que ha passat a ser una via d’escapament per a molts viatgers que no troben fiabilitat al transport convencional. “Els últims dos dies he passat 8 hores en els regionals per arribar a Barcelona. Perquè no ofereixen un servei fiable. Per això, el Camp de Tarragona és una alternativa, però necessitem uns aparcaments com cal i gratuïts”, ha explicat el diputat reusenc.

Un aparcament provisional col·lapsat

El grup popular ha recordat que ja van presentar una moció abans de la posada en funcionament del pàrquing gratuït i que, un any després, el recinte ja registra saturació. En aquest context, el partit defensa que cal mantenir aquesta opció mentre no es resol la connexió ferroviària de tota la província amb Barcelona, fins i tot si en paral·lel es construeix el futur aparcament de low cost.

“Necessitem garantir que de moment hi hagi l’aparcament gratuït, malgrat que construeixin el de low cost. Pensàvem que es podria retirar el provisional en el seu moment, però amb el caos de Rodalies hem de garantir que aquest aparcament provisional pugui seguir mentre no se soluciona la connexió de tota la província amb Barcelona”, ha conclòs Huguet.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara