PortAventura World ha celebrat una nova edició de “Diàleg amb proveïdors”, la trobada anual que reuneix els més de 120 proveïdors amb major volum de facturació per analitzar els resultats de l’any, compartir reptes estratègics i reforçar una relació considerada clau per al creixement del resort. L’acte es consolida com un espai de treball pròxim, que va més enllà de la relació comercial i posa en valor el paper essencial de la cadena de subministrament.
Els assistents representen sectors tan diversos com serveis, tecnologia, alimentació, logística, manteniment, construcció o solucions digitals, un reflex de la complexitat operativa d’un resort líder a escala europea.
En el marc del 30è aniversari de PortAventura World, aquesta edició ha incorporat un reconeixement especial als més de trenta proveïdors que fa tres dècades que col·laboren amb la companyia, símbol d’un model basat en la confiança, la continuïtat i l’evolució conjunta. El resort treballa, de mitjana, amb 1.430 proveïdors anuals, el 64% dels quals són catalans, amb un volum de facturació de 116 milions d’euros (68% procedents de Catalunya). A més, la meitat dels proveïdors principals acumulen més de 15 anys de trajectòria, i una trentena n’acumulen 30. Paral·lelament, en 30 anys, el resort ha sumat 49 patrocinadors, amb una mitjana de 10 anys de col·laboració.
Durant la jornada també s’han anunciat els proveïdors millor valorats del 2024. Els guardons s’han atorgat a:
-
Sabico (Serveis in Resort)
-
Microbio (Serveis No Presencials)
-
Spatial Voyagers (Digitalització i Innovació)
En iniciatives estratègiques:
-
Distribuciones Hermanos García (DHG), en Sostenibilitat
-
Moncobra, en Prevenció de Riscos Laborals
En l’àrea de Subministraments:
-
Barcelonesa Group, en la categoria amb distribució
-
Sonepar, en la categoria sense distribució
El director general de PortAventura World, Fernando Aldecoa, ha remarcat que “els nostres proveïdors formen part essencial del nostre dia a dia i del camí que emprenem cap al futur” i ha subratllat que aquest espai de trobada és un exercici de compromís i creixement compartit, especialment en un any tan simbòlic com el 30è aniversari.
Com a resort referent a Europa i empresa certificada B Corp, PortAventura World manté l’objectiu de generar un impacte positiu en el territori i en les persones, integrant sostenibilitat, innovació i desenvolupament econòmic en tota la seva estratègia. El programa “Diàleg amb proveïdors” forma part de la iniciativa global “Diàlegs PortAventura”, que busca reforçar la transparència i la col·laboració amb els principals grups d’interès del resort.