Diumenge, 19 de gener de 2025
És notícia

La Policia de Roda deté in fraganti una jove que intentava robar en un habitatge

Avatar photo

La jove, de 18 anys, és veïna de Santa Perpètua de Mogoda

Agents de la Policia Local van detenir ahir al matí una jove de 18 anys, sense antecedents, veïna del poble barceloní de Santa Perpètua de Mogoda, per un presumpte delicte de robatori amb força en grau de temptativa.

Va ser gràcies a la col·laboració d’un veí, qui es trobava al seu habitatge i en sentir sorolls i forts cops al pis de sota va trucar a la Policia Local. Des de la central es van comissionar dues dotacions policials per comprovar els fets i van trobar una jove intentant forçar la porta d’un dels pisos del bloc, al carrer Sant Salvador.

Els agents van identificar-la i donat que no era la propietària ni la llogatera de l’habitatge, van procedir a la seva detenció per un presumpte delicte de robatori amb força.

Un cop practicades les primeres diligències, es va realitzar el trasllat de la detinguda a les dependències dels Mossos d’Esquadra del Vendrell, per a la seva compareixença davant l’autoritat judicial.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

A presó un home per violació per treure’s el preservatiu a Lloret de Mar

Notícia següent

Les escoles i l’Institut de Constantí presenten el projecte educatiu pel proper curs

Notícies relacionades