Els pescadors de Tarragona fan una jornada de vaga

Avatar photo
L’aturada la secunden les confraries de Torredembarra, Cambrils i les Cases d’Alcanar

Els pescadors de les confraries de Tarragona, Torredembarra, Cambrils i les Cases d’Alcanar fan aquest dilluns una jornada de vaga en protesta per les dificultats que tenen per tirar endavant la seva activitat i s’han unit a les reivindicacions dels pagesos i ramaders.

Una seixantena de pescadors, alguns també vinguts de la Ràpita i l’Ametlla de Mar, s’han concentrat davant la confraria tarragonina per protestar per l’excés de burocràcia, distorsions en les normatives i les polítiques de la Unió Europea i el govern espanyol.

“Darrere meu només queda una generació i s’haurà acabat tot el tema del peix fresc de casa nostra”, ha afirmat Esteve Ortiz, president de la Confraria de Pescadors de Tarragona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Troben un nen de 2 anys, mig despullat i descalç, caminant tot sol pel carrer

Notícia següent

VÍDEO | 15 morts i 44 ferits en un incendi probablement causat per una bici elèctrica

Notícies relacionades