VÍDEO | Un exhibicionista es masturba en públic a Cala Romana i acaba detingut

L'exhibicionista de Cala Romana ha estat retingut per un guàrdia urbà fora de servei

23 de juliol de 2024 a les 14:06h
WhatsApp Video 2024-07-23 at 13.33.24

Els fets han succeït aquest matí al voltant de dos quarts de deu en un part públic de Cala Romana, a Tarragona. Un home jove (algunes informacions apunten al fet que té 38 anys) s'estava masturbant a ple dia, en un banc del parc davant la mirada atònita dels transeünts. Una dona que passejava un gos, ha decidit enregistrar l'escena amb el seu mòbil mentre li recriminava la seva actitud.

 

Un agent de la Guàrdia Urbana de Tarragona fora de servei ha immobilitzat l'home i l'ha retingut fins a l'arribada dels Mossos d'Esquadra (que havia avisat la noia de la filmació) els quals, minuts després, s'han endut l'home detingut.

Sembla que l'home s'ha mostrat violent i ha mostrat resistència quan l'han detingut, per la qual cosa ha estat inculpat, a més d'exhibicionisme, d'atemptat contra els agents de l'autoritat. Pels comentaris a les xarxes socials, sembla que l'exhibicionista ja havia actuat abans per la zona, però que no l'havien exampat fins ara.

 
Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit