El cantautor malagueny Pablo Alborán ha confirmat un concert a Tarragona per la seva gira 'Global Tour KM0'. Serà el pròxim 1 d'agost a CaixaBank Tarraco Arena.

Després de l’èxit rotund del seu nou àlbum KM0 i de les diverses dates anunciades en grans escenaris d’Espanya i d’arreu del món, aquesta actuació a Tarragona es presenta com una de les cites més esperades de l’estiu musical a Catalunya. L’espectacle recorrerà tant els seus grans clàssics com els temes més emblemàtics del seu setè projecte discogràfic, que simbolitza un retorn creatiu al “quilòmetre zero” de les seves emocions musicals, amb una proposta escènica íntima i potent que connecta amb el públic en cada nota.

'Global Tour KM0' és la gira més envejosa de l'artista i l'està portant per Europa, Amèrica Llatina i els Estats Units. Ha estat destacat tant per la crítica com pel públic pel seu recorregut emocional pels seus 15 anys de carrera i pel seu enfocament artístic renovat, sense perdre la connexió íntima amb els seus seguidors.

Entrades

Les entrades estaran a la venda a partir del dijous 12 de març a les 12 hores a través de la pàgina web tickets.tarracoarena.com.

Sobre l'autor
Anna Hernández
Anna Hernández
Veure biografia
El més llegit