Dilluns, 9 de setembre de 2024
És notícia

Les oficines de Turisme de Salou reben la certificació de Qualitat de l’ICTE

Avatar photo

Les Oficines de Turisme del Patronat Municipal de Turisme de Salou, ubicades al Xalet Torremar i a la Plaça Europa, han estat distingides amb la prestigiosa certificació Marca Q de Qualitat per l’Instituto de Calidad Turistica (ICTE).

Aquest reconeixement arriba després d’un rigorós procés d’auditoria externa que es va dur a terme a finals de juliol, seguit per una avaluació exhaustiva per part del comitè d’experts de l’ICTE a començaments d’agost. L’ICTE, un organisme sense ànim de lucre fundat l’any 2000 arran de la fusió de diverses institucions turístiques, té com a objectiu promoure els sistemes d’assegurament de la qualitat a les empreses dels diferents subsectors turístics.

Per l’alcalde de Salou i president del Patronat de TurismePere Granados, aquesta distinció “és el fruit evident de l’excel·lència en el servei que oferim a les oficines de turisme”. Granados recorda que aquestes oficines no només són punts on es comparteix informació, sinó “espais acollidors i accessibles que satisfan les expectatives i les demandes més exigents de les persones que ens visiten” i que també es converteixen “en autèntics guies i ambaixadors de la nostra destinació”.

 

Aquest reconeixement és un testimoni de la “nostra constant dedicació per aconseguir estàndards de qualitat excepcionals, capacitat de respondre als reptes amb agilitat i refermar-nos com a referència en el sector turístic”.

La certificació Q de Qualitat Turística s’emet segons els criteris de la norma UNE-ISO 14785:2015, i és concedida a les entitats que compleixen amb rigor els requisits tècnics establerts per aquesta norma. Aconseguir aquest segell de qualitat implica la creació, desenvolupament i revisió de les normes i requisits de qualitat turística, així com la demostració de l’aplicació d’un sistema de qualitat orientat al servei, atenció i a l’acollida del client.

Dades rellevants

En les Oficines de Turisme de Salou s’han gestionat un total de 1.500 consultes telefòniques i s’ha atès un impressionant nombre de 31.248 persones, des de l’1 de gener fins al 15 d’agost. L’oficina de Turisme del Xalet Torremar ha atès 16.583 persones, gestionant 26.477 sol·licituds d’informació i realitzant 8.808 atencions. D’altra banda, l’oficina de la Plaça Europa ha atès 14.665 persones, amb 20.671 sol·licituds d’informació i 6.980 atencions.

 

És destacable que, en el transcurs de l’any 2022, es van atendre un total de 43.436 persones, amb un 42,40% de visitants nacionals i un 57,60% de visitants estrangers. Entre els visitants estrangers, es va observar que el 47,12% eren francesos i el 37,97% eren anglesos. Pel que fa als visitants nacionals, un 23,15% provenien de diferents punts de Catalunya, un 22,24% del País Basc i un 14,80% d’Aragó.

Aquesta certificació Q de l’ICTE consolida les Oficines de Turisme de Salou com a referents en l’oferta turística de qualitat i destaca la seva dedicació a l’excel·lència en el servei al visitant. Amb un nombre cada vegada més gran d’oficines de turisme certificades a Espanya i Catalunya, Salou es manté com una destinació turística de primer nivell que prioritza l’atenció i la satisfacció dels seus visitants.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

18 − six =

Notícia anterior

El Patronat Municipal d’Esports de Valls ofereix formació en fitness aquàtic

Notícia següent

La Vuelta Ciclista a Espanya passarà per L’Hospitalet aquest diumenge

Notícies relacionades