Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La Diputació de Tarragona ha obert aquesta setmana el període de matrícula per als nous cursos trimestrals de l’Escola d’Art i Cultura (EAC), amb activitat a les seus de Tortosa i Valls, que començaran a partir del pròxim 13 d’abril. L’oferta dona continuïtat al programa del trimestre passat, per la bona acollida del públic, i manté el model de cursos breus, especialitzats i de proximitat.
S’han programat 18 cursos impartits per 14 professionals externs, que són especialistes en àrees com pintura, gravat, il·lustració, dibuix o restauració, entre d’altres. La majoria dels cursos tenen un màxim de 15 places, que solen exhaurir-se ràpidament per l’alta demanda. Són formacions de 21 hores, concebudes com a tastets intensius que permeten als participants introduir-se en noves disciplines artístiques.
Entre els docents hi trobem artistes i professionals reconeguts del territori, com Agustí Sousa, Isaac Ruiz, Alba Pucurull, Maria Juana Santorelli, entre d’altres, que aporten una sòlida experiència tant tècnica com creativa. Una de les novetats destacades a Valls és el cicle al voltant del cinema d’autor a càrrec de Pau Berlanga, que proposa píndoles de contingut cinematogràfic per explorar obres de cineastes com Catherine Breillat, Radu Jude, Sergei Loznitsa, Pedro Costa o Albert Serra, amb sessions combinades de visionament i anàlisi crítica.
La inscripció als cursos es pot fer al web de l’Escola d’Art i Cultura, on es recull la programació completa de l’oferta de cursos i tallers especialitzats a les ubicacions de l’escola.