La Unitat d’Investigaci贸 dels Mossos d’Esquadra continua investigant el presumpte apunyalament que va succeir a Torreforta el passat dilluns a la tarda. L’home ferit continua hospitalitzat a Joan XXIII, per貌 les 煤ltimes novetats l’assenyalen clarament.
Tal com ha avan莽at El Caso, l’home de 40 anys es podria haver inventat l’agressi贸 durant un problema de salut transitori. Dilluns a la tarda els Mossos van buscar al presumpte agressor pels voltants del carrer Riu Fluvi脿, per貌 no van localitzar a ning煤, el que va desencadenar la investigaci贸.
L’home de 40 anys i la seva parella estan imputats per simulaci贸 de delicte
En aquests moments, la presumpta v铆ctima de l’agressi贸 amb l’arma blanca continua a l’hospital. Segons la investigaci贸, l’home s’hauria autolesionat al coll, avisant despr茅s a la policia que va ser apunyalat al barri de Torreforta. Finalment, va aconseguir arribar al CAP La Granja acompanyat de la seva parella i poc despr茅s va ser derivat a l’hospital.
D’aquesta forma, els Mossos haurien presentat al Jutjat de Gu脿rdia de Tarragona la investigaci贸 que indica que no es va tractar d’un intent de robatori. Per aix貌, l’home de 40 anys i la seva parella han estat imputats per intentar simular un delicte, el que podria comportar una pena de sis a 12 mesos.