El motorista ferit a la Imperial Tàrraco és Mario García, president del PP de Tarragona

García va ser envestit per un cotxe quan sortia de la rotonda i va acabar amb vuit costelles i una clavícula trencades

09 de maig de 2024 a les 15:09h

El president del PP de Tarragona i portaveu a l'Ajuntament de Salou, Mario García, és el motorista que dimarts va resultar ferit en un accident a la plaça Imperial Tàrraco.

Segons ha informat ‘Europa Press’, el popular va ser envestit el passat dimarts quan circulava amb la seva moto a la cèntrica rotonda de la capital tarragonina. Pel que sembla, cap a les 15:07 h, García va ser envestit per un cotxe mentre sortia de la plaça cap a l'avinguda de Roma.

A conseqüència del xoc, Mario García va resultar ferit menys greu, amb un pneumotòrax i amb vuit costelles i una clavícula trencades, havent de ser traslladat a l'Hospital Joan XXIII.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit