Un motorista ha resultat ferit aquest diumenge al matí després de caure per un petit barranc a la carretera T-704, dins del terme municipal de La Febró, al Baix Camp.
Segons ha avançat el Diari de Tarragona, els Bombers de la Generalitat han mobilitzat quatre dotacions terrestres i un helicòpter. També han assistit al lloc unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM)
Donat l’estat de l’home i la complexitat del terreny, els serveis d’emergència han optat per evacuar-lo per aire. L’helicòpter ha traslladat el motorista a un centre hospitalari un cop s’ha aconseguit estabilitzar-lo in situ.
Durant l’operació de rescat, la carretera T-704 ha estat tallada per garantir la seguretat, segons el mateix mitjà.
No han trascendit més dades sobre l'estat actual del ferit ni les causes de l'accident.