L’Ajuntament del Morell ha obert una nova convocatòria per crear una borsa de treball destinada a cobrir una plaça d’oficial de primera, que actuarà com a cap d’equip de la brigada municipal.
Entre els requisits principals, cal tenir la nacionalitat espanyola, haver complert 18 anys i disposar, com a mínim, del certificat d’escolaritat. També s’haurà d’aportar el currículum vitae i acreditar el coneixement de la llengua catalana amb un nivell equivalent al B1.
Pel que fa a les funcions del lloc de treball, la persona seleccionada dirigirà i supervisarà l’equip de la brigada assignat, i alhora realitzarà tasques diverses de construcció, reparació i manteniment d’equipaments i espais públics. Aquestes tasques inclouran feines en la via pública o en instal·lacions d’aigua, gas, electricitat i sistemes d’il·luminació, entre altres. La retribució anual serà de 30.295,64 euros bruts, distribuïts en 14 pagues, i l’horari laboral podrà variar segons les necessitats del servei, incloent torns de matí, tarda, caps de setmana o festius.
El procés de selecció es farà mitjançant un concurs-oposició, que constarà de proves teòriques i pràctiques i d’una entrevista competencial. La taxa per drets d’examen és de 30 euros, encara que les persones en situació d’atur o amb discapacitat estan exemptes de pagar-la.
Les sol·licituds es poden presentar fins al dilluns 17 de novembre (inclòs). Es podran tramitar telemàticament, a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament del Morell amb certificat digital, o bé presencialment, al registre general de l’Ajuntament.
Totes les bases reguladores i la informació detallada del procés estan disponibles a la Seu electrònica municipal, on es poden consultar els requisits, proves i terminis d’aquesta convocatòria.
En resum, aquesta oferta representa una nova oportunitat laboral estable al municipi del Morell, que busca reforçar la seva brigada municipal amb un perfil qualificat i responsable, tot garantint un procés selectiu transparent i obert a la ciutadania.