Una de les quatre persones que van resultar ferides en l’accident de trànsit ocorregut aquest dissabte a la tarda a l’autovia A-7, a l’altura de Tarragona, ha mort, segons ha pogut conèixer el Diari La Ciutat. El sinistre va tenir lloc al voltant de les 13.47 h en el punt quilomètric 1.171 de l’autovia, en direcció nord, i va involucrar tres turismes.
En l’incident, un dels ocupants va quedar en estat greu i va ser traslladat immediatament a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona. Els altres tres ferits, que presentaven lesions de menor gravetat, també van estar atesos i transportats a l’hospital.
Els cossos d’emergències van respondre ràpidament a la situació, amb sis unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), dues dotacions del cos de Bombers i diverses unitats dels Mossos d’Esquadra treballant en el lloc de l’accident.
A causa de l’incident, la via va quedar tallada per a la neteja i retirada dels vehicles implicats, generant importants retencions a la zona.
La causa de l’accident encara està sota investigació per part dels Mossos d’Esquadra, que treballen per aclarir els detalls del sinistre, que s’ha saldat amb una víctima mortal.