Mor un motorista després de sortir-se de la via i caure per un talús al Priorat

Els Mossos d'Esquadra estan investigant l'accident per descobrir que ha produït la caiguda

22 de març de 2025 a les 17:45h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

El Servei Català de Trànsit ha informat aquest migdia que un motorista ha perdut la vida en un accident a la T-702 a Cabacés, al Priorat. Els Mossos s'han desplaçat al lloc dels fets poc abans de les 13 hores i han determinat que el conductor ha patit una caiguda a la via i després s'ha precipitat per un talús.

Tot i això, els professionals estan investigant que ha produït l'accident que l'ha deixat greument ferit en un primer moment. Poc després que arribes l'helicòpter del SEM, el motorista ha perdut la vida a conseqüència de la caiguda.

Els sanitaris no han pogut fer res per salvar-li la vida

Arran del sinistre s’han activat dos patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). També s’ha tallat la via.

Amb la víctima d’aquest dissabte són 36 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes des que va començar l’any, segons dades provisionals del Servei Català de Trànsit.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit