Diumenge, 4 de maig de 2025
És notícia

Mor un motorista en un accident a la C-31, a Badalona

Avatar photo
S’ha hagut de tallar un carril en diferents moments en cada sentit de la marxa

Un motorista ha mort aquest dimarts en un accident de trànsit que ha tingut lloc cap a un quart de sis de la tarda al quilòmetre 213 de la carretera C-31, en terme municipal de Badalona, segons ha explicat el Servei Català de Trànsit (SCT). Les causes del succés estan sota investigació.

Arran del sinistre s’han activat una patrulla dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Pel que fa a l’afectació viària, s’ha hagut de tallar un carril en diferents moments en cada sentit de la marxa, fet que ha provocat retencions en tots dos sentits.

Segons l’SCT, 99 persones han perdut la vida a la xarxa viària interurbana de Catalunya aquest any, 38 de les quals motoristes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Jaume Collboni visita els renovats jardins de Clara Campoamor

Notícia següent

Parets celebra la 33a edició de les ‘Jornades Els Nostres Avis’

Notícies relacionades