Dijous, 13 de febrer de 2025
És notícia

Mor el Dr. Ramon Maria Miralles, ex cap de l’àrea de ginecologia del Joan XXIII

Avatar photo

La missa tindrà lloc demà a les 12 h a la Parròquia de Sant Francesc

El Doctor Ramon Maria Miralles, el que va ser president de la FECEC durant nou anys i cap de l’àrea de ginecologia de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, ha mort aquest matí a Tarragona.

Precisament, Miralles, va deixar la presidència de la FECEC per lluitar contra el càncer pulmonar que patia des de feia anys.

El doctor va estudiar Medicina a la Universitat de Barcelona. Durant la seva etapa de metge va passar per diversos hospitals catalans: Bellvitge de l’Hospitalet de Llobregat, el Clínic de Barcelona i el Joan XXIII de Tarragona. A més, va compaginar la seva feina de l’hospital amb ña de docent com a professor d’Obstetrícia i Ginecologia a la UB i posteriorment a la Universitat Rovira i Virgili.

La missa tindrà lloc demà a les 12 h a la Parròquia de Sant Francesc.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Seu obre inscripcions per participar en la rua de Carnaval

Notícia següent

Apunyalament mortal en un bar de Terrassa

Notícies relacionades