Diumenge, 19 de gener de 2025
És notícia

Montse Adan comença a traçar l’estratègia de promoció de la ciutat

Avatar photo

Visibilitzar la marca Tarragona i potenciar-ne la singularitat serà un dels eixos prioritaris del mandat en matèria turística

La consellera de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, s’ha reunit aquest dimarts amb el sector turístic de la ciutat, amb qui ha tingut una primera presa de contacte. Aquesta és la primera d’una sèrie de reunions amb el teixit turístic, comercial i empresarial de la ciutat per conèixer de primera mà les inquietuds i necessitats, amb la vista posada a traçar conjuntament l’estratègia de promoció de la ciutat. En els dies vinents la consellera tindrà un calendari de reunions amb diferents agents de la ciutat en aquests àmbits.

En aquesta primera reunió, la consellera ha anunciat les línies estratègiques del mandat en matèria turística i ha escoltat les impressions, sensacions i demandes del sector. Entre les primeres mesures anunciades, hi ha la creació d’una comissió de treball trimestral amb el sector turístic, comercial i empresarial: “Volem prendre les decisions escoltant el sector i de manera conjunta, per això impulsem una comissió d’experts que es reuneixi de manera trimestral i que pugui aportar l’expertesa i el coneixement del sector a la gestió turística i comercial de la ciutat” ha assegurat. “Aquesta comissió –ha afegit— la farem funcionar ja des del principi, com demostra el fet que el Pla Estratègic de Turisme 2024-2027 el debatrem i redactarem amb el sector”.

Entre els punts abordats, la necessitat de visibilitzar la marca de la ciutat de Tarragona i potenciar-ne la singularitat és un dels aspectes que tant sector com Conselleria de Turisme han coincidit a destacar. La consellera Adan ha assegurat que aquest serà un dels eixos de treball prioritaris del mandat en matèria turística i ha avançat que pròximament s’anunciaran accions per reforçar la marca de ciutat. Altres assumptes tractats a la trobada són la voluntat de treballar un calendari estable d’esdeveniments i de projectar a l’exterior aquells amb més potencial turístic.

A la trobada hi han assistit representants del sector de l’hoteleria, els apartaments turístics, els càmpings, la restauració i els esdeveniments. En concret hi han assistit Roger Trillas, president de l’Agrupació de Càmpings de Tarragona Ciutat; Xavier Jornet, president de l’Associació Hotelera de Tarragona Ciutat; Javier Escribano, president de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat; Jordi Vilar i Enric Hernández, de l’Associació d’Apartments Turístics i Hostels de Tarragona; Joan Calvet, president de l’Associació d’Apartaments Turístics Costa Daurada i Terres de l’Ebre (AAT); i Marta Prats, com a representat del sector d’esdeveniments i turisme MICE de l’AEHT.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Fèlix Alonso i Laura Quiñones encapçalen la candidatura de Sumar a Tarragona

Notícia següent

Salou impulsa la formació per a persones alimentadores de colònies felines

Notícies relacionades