Esquerra Montblanc presenta els membres de la candidatura per les eleccions

30 de gener de 2023 a les 07:18h

Aquest diumenge 29 de gener, Esquerra Montblanc ha presentat la llista que acompanyarà al candidat Oriol Pallissó a les pròximes eleccions municipals.

Aquesta és la primera candidatura que Esquerra presenta a tot Catalunya. Així doncs, durant l’acte s’ha destacat que fa mesos que es treballa en l’elaboració de la llista i del pròxim programa electoral, i que avui i amb la llista presentada, es comencen a veure els resultats de tot aquest treball previ.

Davant d’unes 200 persones, Oriol Pallissó ha explicat com s’ha creat aquesta candidatura, després de mesos de treball intens. El candidat descrivia la llista de la següent forma: “Hem aconseguit fer un equip que combina gent amb experiència amb gent amb noves idees, gent més jove i gent més gran, gent nascuda aquí i gent nascuda arreu, però una cosa que ens uneix a totes i tots és que som gent compromesa i amb il·lusió.”

També l’acte ha servit per donar una idea de les línies mestres del programa electoral de la candidatura, que es basarà en els següents tres pilars:

- L'arrelament: el que ens ha de permetre crear les condicions necessàries perquè tots puguem viure a Montblanc, que els que han nascut no vulguin o hagin de marxar de casa i que aquells de fora que vulguin venir puguin fer-ho. Per això serà de vital importància, i mai millor dit, tenir una forta política en habitatge en formació i en ocupació.- El benestar: els que faran que la qualitat de vida a Montblanc sigui molt bona. Els serveis municipals, la mobilitat, la sostenibilitat, la cultura, l'esport o al salut són àmbits on s’ha de treballar i aportar noves idees.- La transparència i la participació: L’Ajuntament és la casa de tots i hem d’aconseguir que hi hagi una participació real i activa de la ciutadania i que tota la informació de l’Ajuntament sigui accessible i pública.

Oriol Pallissó parlava així de l’objectiu del nou projecte d’Esquerra Montblanc: “És molt important posar a les montblanquines i montblanquins al centre de totes les decisions que surtin de l'Ajuntament en tots els àmbits, millorant dia a dia la seva qualitat de vida. Les persones al centre, és el que dona vida de debò a Montblanc, les persones i la seva diversitat, el que dona sentit al bell patrimoni, tradicions i costums, són elles les que en donen el millor sentit de què ha de ser el montblanquinisme.”

La llista d’Esquerra Montblanc per les pròximes eleccions serà:

1 Oriol Pallissó Balanyà2 Carme Pallàs Gallego3 Pepe Ardila Ardila4 Judit Pere Cantó5 Francesc Xavier Viñas Sans6 Jordina Moix Regodesebes

7 Pere Lluis Rosselló Liviano8 Eulàlia Porta Felipe9 Paulino Gascón Sancho10 Eli Llombart Corbella11 Eduard Molné Pulido12 Hanan Benayad13 Josep Mª Combalia Prats14 Montserrat Farriol Moix15 Fran Saura Pérez16 Alba Meda Triquell17 Àlex Martínez Gómez18 Mireia Pallàs Clofent19 David Venteo Gavarró20 Elisenda Garcia Casas21 Felipe Romero Méndez22 Rosa Vendrell Tenas23 Eva Pomares Latorre