Més de 1.000 persones gaudeixen de la 4a Fideuada Popular del Morell

La festa es va allargar fins a la nit amb diversió per a la canalla i música per a tothom

07 d'abril de 2025 a les 20:41h

Un miler de persones van acudir, aquest passat dissabte, a la 4a edició de la fideuada popular del Morell. Una diada organitzada des de la regidoria de Cultura i festes de l’Ajuntament del municipi, amb el suport de la Diputació de Tarragona, que ja s’ha convertit en tota una tradició, i que repeteix el seu èxit any rere any.

“Vam gaudir d’un gran dia, sense vent, amb un bon sol i bona temperatura...”, celebra el regidor, Miquel Roig. “I això, sumat a les petites millores organitzatives que hem anat implementant gràcies a l’experiència dels anys passats, com ara l’entrega de material de divendres, fan el desenvolupament de la jornada vagi sobre rodes”, remarca.

Com a novetat, també, la nova distribució amb el tancament de tot el solar del carrer Àngel Guimerà. Així, no hi pot accedir cap vehicle i les diferents àrees queden ben separades i distribuïdes, perquè totes les persones participants estiguin còmodes i amb tots els serveis a l’abast.

Des de mig matí, doncs, les colles van anar arribant i preparant els focs, i la xaranga Bufacanyes va animar l’elaboració de les fideuades. Després de l’àpat, l'alumnat de 4t d’ESO de l'INS El Morell va ser l’encarregat, de nou, del servei de cafès, amb uns diners que destinaran al seu viatge de fi de curs.

I tot seguit, activitats infantils, amb inflablesi pistes americanes, i música per a tothom, amb la banda Allcovers i DJ Nil Cavallé. “A la gent li agrada molt i aguanta fins a última hora, vam tenir festa fins a les onze de la nit!”, exposa, satisfet, Roig.

Val la pena fer menció també a la comissió de festes del municipi, que tot just incorpora nous membres, que va treballar de valent perquè tot sortís el millor possible. “Ens apuntem petites coses per a millorar, i ja comencem a pensar en la següent fideuada!”, acaba el regidor.